Blogger

Translate This Blog

2010年2月11日星期四

D-Fend v2 程式教學




成長在80年代的我們,今天如果想要重玩老遊戲,品味一下過去回憶遊戲中的種種感動,電腦遊戲的話我們可以用D-Fend程式。

程式運行,需要下載 DosboxD-Fend


下載 Dosbox及D-Fend  

(感謝網友提供下載連結,遊戲及Dosbox程式,只供個人回味試玩,請勿用作牟利用途。)

1. 先 install dosbox


2. 再 install D-Fend

3. 開啟 D-Fend 程式時,程式會要求你指出你已 install 了的 DosBox 在那個位置 (Path),你要透過 D-Fend 程式中的引導,點選你 Dosbox 已 install 的位置

4. 進行以下程序,將不同的遊戲在 D-Fend 內進行模擬 :
 
============================================
 
D-Fendv2既 Function 係好多,以下只是分享一些基本用法,如大家有別的發現,歡迎提供。



Step 1:

開左D-Fend v2 之後的介面, 可以見到, 黃色ICON就係SET好左既唔同既舊GAME



Step 2:


先在Profile 打好左個Game 名,有時中文名唔知點解在Set 好晒 D Setting 後係開唔到,咁比較安全係用英文名




Step 3:

要先Set 好 Game 的執行檔,咁D-Fend 先知要邊個檔案Run Game,一般舊Game 多數有個Play 既EXE 檔,有時Bat 檔都得,不過係少數,一個開唔到,之後可以Edit Setting時再選另一個,選到開到隻GAme為止。




Step 4:


打好Game 既名同Set 好左執行檔同Setup 檔就可以進入下一步。Setup 檔係一般舊 Game 會提供的function,不過有 D 舊 Game 係沒有的,而 D-Fend 係唔一定要 Set Setup 檔的。
 
 
 
Step 5:




CPU 既速度可以話係我地以前玩電腦時出既唔同電腦型號速度,例如 我地以前既 286、386、486年代,有 D 舊 Game 唔用 D-Fend等程式開既話,用而家電腦既速度,隻 Game 會快到玩唔到。




Step 6:





Step 7:






Step 8:


 
 
 
Step 9:








Step 10:




Step 11:








Step 12:







Step 13:




沒有留言:

發佈留言

Stat Counter


View My Stats

搜尋此網誌